Zarząd fundacji:

Donata Kobylińska-Durka – Prezes
Sylwia Sosińska – Członek Zarządu
Łukasz Ostapowicz – Członek Zarządu

Rada fundacji:

Wojciech Karol Malajkat – założyciel Fundacji
Izabela Justyna Maruchacz – Przewodnicząca Rafy Fundacji
Maria Kwasiborska – Członek Rady Fundacji
Kamil Wojno – Członek Rady Fundacji
Huber Keller – Członek Rady Fundacji

Donata Kobylińska – Durka
Prezes

Odkąd pamiętam fascynował mnie rozwój i ludzie. Lubiłam zmieniać i rozwijać to co we mnie i wokół mnie i tak jest do dzisiaj…

Jestem coachem akredytacja PCC ICF (Professional Certified Coach International Coaching Federation) i trenerem biznesu. Wspieram osoby i firmy w pokonywaniu ograniczeń i kryzysów oraz przechodzeniu przez zmiany. Zanim odkryłam coaching jako swoją pasję i drogę zawodową, kilkanaście lat pracowałam w samorządach, realizując projekty unijne na rzecz miasta i mieszkańców.

Od 2017 roku pracowałam jako doradca biznesowy, wspierając małe i średnie firmy w pozyskaniu środków na szkolenia rozwojowe. Od dwóch lat prowadzę własną firmę Durka Consulting, gdzie oferuje coaching i szkolenia.

Prywatnie jestem żoną, mamą dwóch synów Mikołaja i Franka.
Kocham, ludzi, sport, sztukę i projekty, które rozwijają wszystkich interesariuszy.
Morsuję, „crossfituję”, od 3 lat radością śpiewam w najlepszym chórze pod słońcem Schola Vocale, starając się by mój sopran brzmiał jak najlepiej.

Link do strony www.donatadurka.pl

Sylwia Sosińska
Członek zarządu

Sylwia – psycholog, pedagog, socjoterapeuta, terapeuta TSR w trakcie certyfikacji. Zawodowo działa w Domu Pomocy Społecznej, szkole z dziećmi i młodzieżą i we własnym gabinecie. Bliskie Jej sercu jest wspieranie kobiet w drodze do wydobywania zasobów, celem samopoznania, doskonalenia siebie i wprowadzania użytecznych zmian w życie. Ponadto pomaga osobom z niepełnosprawnościami, krzepiąc w nich wiarę w siebie i swój potencjał. Wierzy, że jak coś nie działa to trzeba to zrobić inaczej. Wyraża uczucia poprzez śpiew i amatorską grę na gitarze.

Dla mnie Fundacja to szansa na tworzenie kanału porozumienia pomiędzy ludźmi, niezależnie od ich poglądów, marzeń czy sprawności.

Hubert Keller
Członek Rady Fundacji

Wykwalifikowany Specjalista ds. e-commerce, w zakresie marketingu i sprzedaży. Od kilkunastu lat manager ds turystyki, działający w obszarze turystyki przyjazdowej. Odpowiedzialny za strategię incentive oraz realizację budżetu w/w obszarze. Trener wyjazdów motywacyjnych. Z zamiłowania przewodnik turystyczny oraz pilot z wieloletnim doświadczeniem. Organizator licznych konferencji, seminariów, warsztatów oraz szkoleń dla hotelarzy i inwestorów z różnych branż. Laureat konkursu Osobowości roku branży konferencyjnej- MICE Poland.

Chciałbym aby…

Eksperci nieustannie zastanawiają się, co zrobić by wdrażane projekty rozwojowe były efektywne i prowadziły do postawionych celów. Jednak nawet najlepiej zaplanowany program rozwoju nie spełni swojej funkcji jeśli zabraknie elementarnego czynnika – motywacji samych zainteresowanych. Chciałbym aby nasza fundacja motywowała do podejmowania zmian i do rozwoju.

Łukasz Ostapowicz
Członek zarządu

Znany z działalności kulturalnej w Mrągowie, były właściciel „Ceglanej”. Zorganizował ok. 140 wydarzeń kulturalnych i kilkadziesiąt akcji charytatywnych dla potrzebujących. Pomysłodawca i główny organizator projektu „Gala Stand-Up Mrągowo”. W roku 2018 i 2019 nagrodzony przez władze miasta za działalność kulturalną na rzecz Mrągowa.

Chcę żeby działalność Naszej fundacji była odczuwalna dla mieszkańców w różnych obszarach życia codziennego, od miejsca, gdzie pomożemy rozwiązać problemy, podjąć właściwe decyzje, kończąc na dostarczaniu rozrywki, dzięki różnym działaniom i inicjatywom kulturalnym.

Nasze działania wspierają